sâmbătă, 19 mai 2012

Ziua Eco !

Salutare tuturor!Astazi am participat la o activitate de colectare a deseurilor electrice si electronice,facand astfel munca de voluntariat.La ora 9 eram deja in fata liceului nostru,"A.T.Laurian",desi activitatea noastra incepea abia la ora 10,pentru a ne fi facut instructajul care,desigur,a durat doar 2 minute.Pot spune ca am fost placut impresionata de aceasta activitate,deoarece oamenii sunt motivati sa predea deseurile electrice,fiind premiati la sfarsitul zilei in urma unor extrageri la tombola.Fiecare din cei 8 oameni care i-am avut in tura noastra,aducea foarte multe obiecte,pentru a mari sansele de a castiga ceva.A fost frumos pentru ca vedeam in ochii lor fericirea sperantei de a castiga,zambind numai la acest gand.Dar oamenii continuau sa vina,asa ca sansele primilor scadeau progresiv,dar ce e mai frumos decat sa continui sa speri? :-) Voi atasa o imagine si cu deseurile pe care am reusit noi(in tura noastra de 4 ore) sa le adunam.
Am si semnat un contract pentru ca sa primim cadouri la sfarsitul zilei odata cu fericitii castigatori.Primul contract al meu in calitate de voluntar hotarat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu