luni, 21 mai 2012

Campanie electorala in orasul meu !

Da!In aceasta perioada orasul este impanzit de mutritele "dragute" ale candidatilor pentru primarie,problema este ca sunt peste tot!Prin blocuri,pe garduri,pe pereti,pe usi,pe stalpi...si lista continua.Vazandu-i in mod obsesiv poate ca mizeaza ca unor oameni le-ar putea place figura lor si sa scoata un vot macar pentru acest minor motiv...insa,sincera sa fiu,ma cam agaseaza,dar poate asta este si strategia lor! In plus ,in urma cu cateva zile, umblau prin oras masini cu inregistrari unde ei se ridicau in slavi,dar nu asta este ceea ce m-a amuzat copios astazi. In timp ce mergeam inspre poligon la alergat cu colega mea, pe langa noi au trecut cel putin de 5 ori masini "sustinatoare" ale candidatilor.In loc sa strige urale pentru partidul din care fac parte si sa faca promisiuni de mult timp expirate, s-au gandit ca anul asta, in al 12 lea ceas, sa schimbe placa. Au pus muzica ! Muzica precum : Ai se eu te pego - Michel Telo sau Den Ginete - Elli Kokkinou,frumoase melodii n-am ce spune, dar parerea mea este ca sunt cam nepotrivite...Au fost si melodii de dragoste ce implicau cuvantul "inima" deoarece partidul acum aflat la putere are mottou-l: "Votati cu inima (nu cu mintea) ", deci au luat tot felul de melodii care au acest cuvant. Dar sigur vor renunta ei la melodiile induiosatoare rapid si vor da oamenilor "din nou" produse alimentare, facand si ei o fapta buna macar in perioada campaniei electorale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu